• Lorem ipsum
FAQ
Producten
Hoe kan ik producten vergelijken?

Op de overzichtspagina’s kunt u ‘Vergelijk’ aanvinken bij de producten die u interessant vindt. Dat kan ook op de pagina van het product zelf. Als er 2 of meer producten in uw vergelijker zitten, kunt u via 'Bekijk vergelijking' de vergelijking zien.

Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen voor persoonlijk advies.

Is mijn product op voorraad?

Dit kunt u zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vindt u altijd de meest actuele voorraadstatus van het product. In enkele gevallen, kan het aantal producten dat u bestelt niet op voorraad zijn. We nemen dan contact met u op.

Bestelling
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats de producten in uw digitale winkelmandje via de blauwe knop. Als u de bestelling plaatst met uw account gaat dit nog sneller omdat we u al kennen. Geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, we hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Neem contact op met ons. Annuleren kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u die retourneren.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen. Wijzigen kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft.

Wat als ik een klacht wil indienen?

We vinden het oprecht vervelend als u een klacht heeft. Klanttevredenheid is belangrijk voor ons. We doen ons uiterste best om onze kwalitatieve producten te leveren. Soms gebeurt er iets waardoor dit niet gebeurt. En daar bent u dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice.

Niet tevreden met het antwoord?
Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht ingedienen bij Stichting Webshop Keurmerk. U kunt uw klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform. 

Betaling
Hoe kan ik betalen?

Wanneer u een bestelling in de webshop plaatst, kunt u uit de volgende betaalmethoden kiezen:
iDEAL
 Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Cartes Bancaires)
Apple Pay
Bancontact

Heeft 123paarden.nl een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in uw browser.

Wat als mijn factuur niet klopt?

Neem contact op met de klantenservice. Wij kunnen nakijken of we dit nog voor u kunnen aanpassen. Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. U krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in uw mailbox, waardoor uw huidige factuur komt te vervallen.

Wat zijn de verzendkosten?

Hier zijn de verzendkosten (incl. btw):
Nederland en België:
€ 4,95 verzendkosten per bestelling tot € 60,00. Is uw bestelling hoger dan € 60,00 dan vervallen de verzendkosten.
 Duitsland: € 9,95 verzendkosten per bestelling tot € 250,00. Is uw bestelling hoger dan € 250,00 dan vervallen de verzendkosten.
 Denemarken, Italië, Luxemburg, Oostenrijk en Spanje: € 17,95 verzendkosten per bestelling tot € 500,00. Is uw bestelling hoger dan € 500,00 dan vervallen de verzendkosten.
 Finland, Frankrijk, Ierland, Portugal, Verenigd Koninkrijk en Zweden: € 21,95 verzendkosten per bestelling tot € 700,00. Is uw bestelling hoger dan € 700,00 dan vervallen de verzendkosten.
 Bulgarije, Cyprus, Estland, Griekenland, Hongarije, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Tsjechië: € 26,95 verzendkosten per bestelling tot € 850,00. Is uw bestelling hoger dan € 850,00 dan vervallen de verzendkosten.
 Noorwegen en Zwitserland: gelieve contact met ons op te nemen voor bestelling naar Noorwegen en Zwitserland.
 Andere landen: gelieve contact met ons op te nemen voor bestelling naar andere landen.

Bezorging
Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Helaas is dit vooralsnog niet mogelijk. De bezorging vindt meestal plaats tussen 8.00 en 18.00 uur.

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar uw verhaal en gaan samen met u op zoek naar een oplossing.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

We gaan er alles aan doen om uw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd uw eventuele Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor u op. Neem contact met ons op en stuur ons foto's van de beschadigde producten en verpakking. In de meeste gevallen, en indien mogelijk, zullen we de beschadigde producten gratis ophalen en nieuwe opnieuw opsturen.

Wat zijn de levertijden?

Wanneer de producten op voorraad zijn, en besteld worden voor 14.00, worden ze dezelfde dag opgestuurd. Dit betekent dat u de producten in 99% van de gevallen de volgende werkdag zult ontvangen in Nederland. Voor het buitenland, kan dit een of meerdere dagen extra duren, afhankelijk van het land en de buitenlandse vervoerder.

Retourneren
Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt binnen 14 dagen nadat u het product ontvangen hebt, uw retour aanmelden.
Hierna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
We betalen het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van het product in originele staat.

Let op! Verzegelde producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken, kunt u niet retourneren.

Kan ik mijn retour annuleren?

Dat is niet nodig. Uw retour wordt automatisch geannuleerd wanneer u uw product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice. We zorgen dat u zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we uw retourzending verwerkt hebben, betalen we u binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van uw betaalmethode. 
Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders blij mee maken.

Contactgegevens
  • Postbus 170, 1250AD, Laren (NH)
  • KVK nummer: 57031487
  • btw-nummer: NL002527122B50
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden